Garancia
1. Milyen garanciát vállalunk?
100%-os elégedettségi garanciát vállalunk. Ha nem lennél maradéktalanul elégedett, akkor a teljes termék árát visszautaljuk.
2. Hogyan tudom nektek visszaküldeni?
Kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az ejemlek.info@gmail.com email címen és segítünk. Visszaküldést megelőzve kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg Tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott email címre. Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 14 napig élhetsz.
3. Kit terhel a visszaküldés költsége?
Termék visszaküldése, a saját költségeden történik.
4. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék vissza érkezésétől számított 15 napon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.
5. Mikor nem tudom nektek visszaküldeni a terméket?
A vásárlást követő 15-ik napon túl, illetve ha a fenti kritériumoknak nem felel meg a termék.
6. Ha lenne más garanciális kérdésem, hova tudok fordulni?
Kérlek írj nekünk levelet a ejemlek.info@gmail.com email címre, vagy hívj Mindeket a +36-20/231-8411 számon és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.